2017 Yılı

1. IP Telefon Projesi ( devam ediyor )

2. Masaüstü Sanallaştırma ( tüm birimler için )

3. Değişik Yazılımların Lisanslaması

4. UPS Alımı

5. Personel SMS Sistemi

6. Olimpik Havuz ve Mühendislik Fakültesindeki 40kw ‘ lık UPS , SNMP kart takılarak izleme sistemine eklendi.

7. Birimlere Sanal Server Tahsisi

8. Açık Kaynak Ders Notları Portalı

9. EBYS ’ de KEP Sistemi Uygulamasına Geçiş

10. Değişik Birimlerin Altyapı Çalışmalarında İyileştirme

11. Uzaktan Eğitim Çalışmaları İçin Sistem Desteği

12. DPÜ Mobil Uygulaması ( Android ve İOS)

13 CAD/CAM Laboratuvarlarının kurulumu (4 Adet)

14. Omurga Switch ’ in Yenilenmesi

15. Merkezi Sunucu Sistemi Projesi

16. Sunucuların Gerekli Güncellemesi

17. Sanal Sunucuların Otomatik olarak Oluşturulması için ebual yapısının kurulması

18. Sunucu Yedeklemeleri ile ilgili çalışmalar .

19. Merkezi kütüphaneye 70 adet Dell A10 laboratuvarı kuruldu.

20. Yeni Lisanslı Yazılımların alımı.

21. SSD Harddisk alımı ile eskiyen harddiskleri yenileme çalışmaları yapıldı.

22. Bilgisayar upgrade çalışmaları yapıldı.

23. İhraç edilen personelin komisyon eşliğinde harddiskleri sökülüp muhafaza altına alındı. Yeni harddiskler takıldı.

24. Eskiyen projeksiyonların bakımları yapılıp , lambaları değiştirilerek yenilendi.

25. Sınıf ve laboratuvarlarda hdmi ve vga priz yenilemeleri yapıldı.

26. Yeni yapılan binalarda son görüntü teknolojisine uygun olarak hdmi kablo ve priz takılması için gerekli çalışmalar yapıldı.

27. Yazıcıların etkin kullanımı ve tasarrufu adına ağ yazıcısı kurulumları yapıldı.

28. DPÜ Yurt  Yazılım Projesi.

29. DPÜ Güvenlik Yazılım Projesi.

30. DPÜ Yemek Stok Yazılım Projesi.

31. DPÜ Kuaför Yazılım Projesi.

32. DPÜ İstatistik Yazılım Projesi.

33. DPÜ Kalite Raporu Yazılım Projesi.

34. DPÜ KUSİ Raporu Yazılım Projesi.

35. DPÜ Teknik Servis Yazılım Projesi.

36. DPÜ Dükkan Yazılım Projesi ( devam ediyor )

37. DPÜ Personel Yoklama Servisleri ( devam ediyor )

38. DPÜ Portal Yönetim Sistemi.

39. DPÜ Bisiklet Projesi ( devam ediyor )

40. DPÜ Mobil OBS , PBS bağlantısı.

41. Elektronik Dergi Yönetim Sistemi.

42. YÖS Bilgi Sistemi.

43. Aylık olarak kuruma yeni başlayan personele e-imza alımları yapıldı.

44. Sistemin yıllık bakım sözleşmesi yapıldı.

45. İzin evraklarında kapsamlı güncelleme yapıldı ve  izin evraklarının paraf , imza aşamalarında kişilere sms ile bilgilendirme yapıldı.

46. E – imza süreleri dolan personelimizin , e – imzalarının yenilenme işlemleri yapıldı.

47. 1.000.000 adet zaman damgası sisteme eklendi .

48. Sunucu kısmında disk arttırımı yapıldı.

49. Belli periyotlarda sürüm güncellemeleri gerçekleştirildi.

50. Sistem üzerinde çalışan evrak türlerinde güncelleştirmeler yapıldı.

51. Sistem ayarlarında güncelleştirmeler yapıldı.

52.  Kurumumuzda yeni açılan birimler sisteme eklendi.

53. Sistem entegrasyon ayarlarında güncelleştirmeler yapıldı.

54. Merkez kampüste 27.noktadaki switchlerimiz yenilendi.

55. Merkez ve ilçelerdeki 32 switch noktasına UPS takıldı.

56. İlçelerdeki okullara kablosuz cihazlar takıldı ve switchler yenilendi.

57. Germiyan Kampüsündeki meslek yüksek okullarına yeni laboratuvar kurulumu yapıldı.

58. Merkez kampüste yeni kablolama ve tamir işlemleri yapıldı.

59. Yemekhanedeki soğuk hava depolarına sıcaklık sensörü , kamera ve switch takıldı.

60. Sızma Testi için gerekli çalışmalara başlandı. 

61. Merkez kampüs eski konuk evine 4 adet Accsess Point takılarak kablosuz ağ güçlendirildi.

62. Sanallaştırma Sistemi ile ilgili gerekli bakımlar yapıldı.

63. Sunucuların firmwareleri hakkında çalışmalar yapıldı.

64. Yedekleme alt yapımızda gerekli güncellemeler yapıldı. ( yazılımsal bazda )

65. Kimlik Doğrulama Sistemi alt yapımızın gerekli bakımları yapıldı.

66. Rutin sunucu, kurulum , bakım ve yedekleme işlemleri yapıldı.

67. E – posta senkronizasyon alt yapımız , yazılımsal olarak güncellendi.

Son Güncelleme Tarihi: 12 Şubat 2020, Çarşamba